Subject: Volmre 20 KU
From: Volmre 20 KÜ <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Thu, 29 May 2025 17:58:17 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Soovime pöörduda teie poole seoses olukorraga Volmre 20 kinnistu läheduses 
asuva vaba alaga. Oleme märganud, et mitmed inimesed kasutavad seda ala 
sõidukite parkimiseks. Meie teada on tegemist päästeteenistuse sõidukite 
manööverdus- või pöördealaga, mis peaks jääma vabaks hädaolukorras 
reageerimiseks.

Palume teilt selgust järgmistes küsimustes:

1.Kas 
selle ala kasutamine parkimiseks on lubatud või mitte?

2.Kas 
korteriühistul on kohustus piirata või keelata elanikel seal parkimine?

3.Kas 
selline parkimine võib häirida päästesõidukite ligipääsu ning kas selle eest 
on ette nähtud mingid sanktsioonid või trahvid?

4.Millised 
meetmed peaks ühistu võtma, et vältida võimalikke rikkumisi ja tagada, et 
ala oleks vajadusel päästeteenistustele kättesaadav?

Soovime tegutseda õiguspäraselt ja ennetada võimalikke probleeme tulevikus, 
sh ka olukordi, kus järelevalveorganid võiksid tuvastada rikkumisi või 
takistusi päästetöödele.

Ootame teie nõu ja juhiseid.

Lugupidamisega

Tallinn, Volmre tn 20 korteriühistu